Veelgestelde vragen – Comphyo
Meteen naar de content

Gratis verzending (incl. track & trace)

90 Dagen gratis uitproberen

Al ruim 67.800 klanten geholpen

    Veelgestelde vragen

    Bestelling en Levering

    Hoe plaats ik een bestelling? Het is heel simpel! Kies je favoriete gadget uit, voeg het toe aan je winkelwagen en volg de stappen naar de kassa.

    Wat is de status van mijn bestelling? Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een nieuwe e-mail met een track en trace code.

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? De gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 5 en 9 werkdagen.

    Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten zijn voor jou geheel GRATIS, wij nemen deze kosten voor eigen rekening.

    De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de Track&Trace code. Heb je 5 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    Ruilen en Retourneren

    Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren? Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 30 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

    Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen? Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Vraag via klantenservice@comphyo.nl een retourformulier aan. Kijk voor alle voorwaarden ook op de Ruilen en Retourneren pagina. 

    Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je rekening staat.

    Track & Trace

    Waar vind ik mijn Track & Trace code? Deze ontvang je via de mail zodra het pakketje verzonden wordt. Dit is vaak na 1 tot 3 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst.

    De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit? Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

    Betalingen

    Welke betaalmethoden accepteren jullie? We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, Creditcard, Bancontact, KBC, Belfius, Amex en je kunt gemakkelijk achteraf betalen met Klarna.

    Is mijn betaling veilig? Ja, je betaling is absoluut veilig. We gebruiken een SSL-beveiligde verbinding tijdens het afrekenproces om je gegevens te beschermen.

    Klantenservice

    Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Als je vraag hier niet wordt beantwoord, kun je ons bereiken via klantenservice@comphyo.nl. Ons team staat 7 dagen per week voor je klaar om je te helpen.

    Producten

    Zijn alle producten online beschikbaar? Ja, alle producten die je op onze website ziet, zijn beschikbaar om online te bestellen. We hebben geen fysieke winkels, dus je kunt onze producten exclusief op onze website vinden.

    Is er een garantie op de producten? Ja, we bieden een 'niet goed, geld terug'-garantie op alle producten. Als je niet tevreden bent met je aankoop, neem dan binnen 30 dagen contact met ons op om een retour of ruil te regelen.

    Zijn de producten die je verkoopt duurzaam? Bij Comphyo zijn we ons bewust van onze impact op het milieu. We streven ernaar om zo duurzaam mogelijke producten aan te bieden en werken voortdurend aan het verbeteren van onze duurzaamheidspraktijken.

    Privacy en Veiligheid

    Hoe veilig is mijn persoonlijke informatie? Bij Comphyo nemen we je privacy serieus. We gebruiken SSL-encryptie om al je persoonlijke informatie te beschermen en we verkopen of delen je informatie niet met derden.

    Hoe gebruiken jullie mijn persoonlijke informatie? We gebruiken je informatie alleen om je bestelling te verwerken en je winkelervaring bij Comphyo te verbeteren. Voor meer informatie kun je ons privacybeleid raadplegen.

    We hopen dat deze informatie je vragen beantwoordt en je een soepele winkelervaring bij Comphyo biedt! Mocht je nog meer vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@comphyo.nl. We zijn er om te helpen!

    Aanbevolen door artsen

    Artsen bevelen Comphyo aan voor betrouwbare, effectieve dagelijkse comfortoplossingen.

    Snel en gratis thuisbezorgd

    Profiteer bij ons altijd van gratis verzending incl. track & trace.

    Niet tevreden? Geld terug!

    Niet tevreden met het product? Je kunt het gemakkelijk binnen 90 dagen terugsturen.