Ruilen en Retourneren

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden wij erg jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

Je kunt je bestelling tot 30 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je bankrekening staat.* 

Retourneren

Je dient vooraf contact met Comphyo op te nemen als je een product wilt retourneren. Dit kan door een e-mail te sturen naar: support@comphyo.nl.

Indien van toepassing stuurt Comphyo je een retourformulier per e-mail.

Jij bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van jouw artikel, deze kosten kunnen variëren. Retourneer daarom altijd jouw product met track and trace! Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Als je een artikel of artikelen retour stuurt met een waarde hoger dan €20,- raadt Comphyo je aan om een ​​verzending met aankoopverzekering te gebruiken. Comphyo kan niet garanderen dat jouw geretourneerde artikel zal aankomen bij de partner.

Retourneren stappenplan.
  • Stap 1: Vul het retourformulier in.
  • Stap 2: Stuur jouw bestelling op.
    Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres wat Comphyo je per e-mail aanleveren. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track- en Trace code. 
  • Stap 3: Ontvang het resterende bedrag op jouw rekening.
    Als de partner het pakketje in goede orde heeft ontvangen, zorgt Comphyo ervoor dat het openstaande bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst weer op jouw bankrekening staat.

Pakketje niet opgehaald op pick up point?

Hiervoor moeten wij extra kosten in rekening brengen die wij hiervoor hebben moeten maken. U heeft de mogelijkheid om te kiezen tussen de volgende twee opties:

  1. Tegen een vergoeding van €7,95 kunnen wij het pakketje opnieuw versturen.
  2. Een terugbetaling ontvangen, maar dit kan maar tot maximaal 50% van de aankoopwaarden.

* Het retourneren van gepersonaliseerde items (zoals armbandjes met naam of datum) en hygiëne producten (zoals een BH, ondergoed, maskers, tandenborstels, etc.) is wettelijk gezien niet mogelijk. 

* Indien u een transportverzekering heeft afgesloten, is het niet mogelijk om deze terugbetaald te krijgen indien u een order retourneert.